Länk

moderna tider är klar

13 Jan

Den sena timman med suddig blick skickar jag nu in min sista tidning, och hoppas att det ska bli bra?

Mycket vänligen Maria

2 svar to “moderna tider är klar”

  1. Ritva januari 14, 2013 den 8:25 f m #

    Hej Maria!
    Snyggt! Vilken fin och proffsig presentation! Riktigt fin! s.34-35 mycket tydligare ”virtuell humanism”.
    Jag har också uppdaterat min tidning! Ta gärna en titt!
    mvh Ritva

    • hazzemar januari 14, 2013 den 9:20 f m #

      Hej Ritva,
      Du är otrolig som är så snabb på att kolla nyheter.
      Tack för dina ord de värmde i kylan.
      Jag vet att den fortfarande är för lång men kan inte och vill inte ta bort något mer.
      Jag ska ta mig en titt på din också.
      Ska nu sätta mig och jobba med nästa undersökning jag gjort för Bild förra terminen, finns lite och fixa med där också.
      Jag skickar den gärna till dej. Om du har tid någon gång och läsa. Den handlar om färglära, kanske kan intressera dej?
      Kram på dej och tack för denna termin.

Lämna en kommentar